have u seen this ipod? :c


okej så min ipod är försrvunnen nu sen över två veckor tillbaka och jag har väl mer eller mindre accepterat detta.
det verkar vara min grej att behöva uppdatera min ipod en gång om året pga att jag är jordens KLANT. blir trött.
men grinig blir man allt ändå.... så vad ska jag göra nu? skaffa en likadan fast ny? köpa något helt nytt och lämna apples trygga famn? eller helt enkelt inse att elektronik av ett vädre över tusenlappen inte är något för mig?

VAD SKA JAG TA MIG TILL? materialist JAVISSTTTT

Kommentarer
Postat av: Borre

köp den dyraste bästaste coolaste och ge din till mig :DD

2009-11-05 @ 23:05:46
Postat av: Anonym

menade förstås den*...DOH!

2009-11-05 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback