fan

Dom här dagarna måste ta slut, mitt depp måste ta slut.
Det finns så mycket att deppa över, men så löjligt att deppa över.
Åååh denna ekonomiska svacka som jag är i tar aldrig slut! Om jag bara kunde få ett jobb så skulle jag fan vara oändligt lycklig, jag tar vadsomhelst, i dont care anymore.
Känns som jag har gjort allt jag kunnat, FAN, hur svårt kan det vara att få ett jobb!?

nej, mitt liv är på paus, jag kan itne göra ngonting längre.

Jag skulle byta abonomang i april men det kommer bli i JULI istället, så man kommer att fortsätta att vara socialt utstött pga att man inte har comviq. Jag är skyldig mina päron 1 500. Jag är skylding min syster säkert flera hudra, men kille också flera hundra ...  det tar fan aldrig slut.

Känns som om alla har jobb utom jag, det enda alla snackar om är sina jobb. orkarinteorkarinte.'

jag gör fan vadsomhelst just nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa

PUSS!

Postat av: mimmi

syster, det kommer att lösa sig. tro mig, jag pratar med bengt och jag hjälper dig att leta efter jobb. det kommer verkligen att lösa sig! jag förstår att det är jobbigt just nu, men efter regn kommer sol, eller hur? vi skiter i pengarna du är skyldig mig, jag klarar mig verkligen. jag älskar dig och finns här, alltid

2008-03-23 @ 18:48:06
Postat av: prillis

jag håller med mimmi! efter regn KOMMER solsken!! det kommer gå bra! och det kommer lösa sig. var jävligt på bara och ge inte upp, ring varannan dag? åk in till stan och sök där! dont give up!

2008-03-23 @ 19:00:15
Postat av: Tuss

ni är fina ni (v)

2008-03-25 @ 18:28:28
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback