Så här efter matchen

Fotboll har typ aldrig varit min grej. Nej trots att jag praktiskt taget växt upp med fotboll så har det aldrig fastnat.
Alla mina bröder spelar fotboll och min extrapappa både spelar fotboll själv och är tränare för en av mina bröders lag och min pappa själv är ett relativt stort fotbollsfan.
Jag vet inte vad det beror på. Kanske är det för att jag är tjej och inte influerats av samma saker än vad mina bröder har gjort. Killar ska gilla foboll, smuts och slåss. Tjejer ska gilla dockor, laga mat och bära rosa klänningar.
Visst är det ingen som hindrat mig mig från att börja spela fotboll eller så. Jag har bara inte inkluderats. Man har väl tagit för givet att en tjej inte intresserar sig för sådant och jag tog då själv för givet att jag inte gjorde det. Tråkigt. Känns som om att jag missat något.

Tack vet jag miriam och hennes intresse, Det är nog tack vare henne som jag antagligen kommer följa EM, haha puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyra taost på det!! (y) <333

2008-06-11 @ 23:54:52
Postat av: Anonym

tokis!

2008-06-12 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback