Just a sight for sore eyes

Ibland undrar jag om allt är fejk, om allt bara är en fasad? Om varenda människa jag någonsin träffat, varenda människa som någonsin berört mig och till och med de människor som förändrat mitt liv, bara är på låtsas?
Tänk om det är så? Tänk om allt man gjort, hela mitt livs prestationer bara var på lek. Jag vill tro att allt man gör och säger gör någon slags påverkan på det liv du lever nu eller det som efter detta komma skall.
Men ibland betvivlar jag att vi ens existerar, allt kanske bara är en sån där illusion...?

oj vad luddigt allt blev förlåt, hah


Kommentarer
Postat av: existerar inte

Om nu allt skulle vara fejk så trivs jag ändå fantatiskt bra i den här lotsas världen vi lever i så låt inte dina fejk vänner, fejk bekanta, din fejk lägenhet alla de fejk som haft någon sorts inflytan på ditt liv tyna bort för att det kanske är fejk. låt dom påverka dig i din fejk värld och lev tlls du dör gammal eller tills den dagen du vaknar och inser att allt bara var fejk. då kanske dom har lämnat avtryck i din själ, ditt hjärta och dina drömmar.

2008-07-11 @ 00:15:59
Postat av: tess

tack. jag har aldrig tänkt låta något tyna bort. Tanken bara skrämde mig lite. Men du har rätt. tack

Postat av: existerar inte

Alla gånger, tanken skrämmer ibland, jag vet.

2008-07-12 @ 13:39:28
Postat av: Sveinkristina

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-01-16 @ 14:13:07
URL: http://sveinkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback