TJOHO

Känner mig tokigt stressad just nu! borde inte äns skriva!
Var faktiskt väldigt duktig och satt i skolan och pluggade natur från14.00 - 16.30. DUKTIGT!

Men hursom så blire lillördag hos mig imorron, fett peppad, fastän jag har prov dan efter. Vi ska kröka gärnet ändå!
Det ser ut som det blir Jag, Syster, Janni, Haggan och Karolin. MYS!
Vi kommer dricka en egen tolkning av margarita (Vodka , Sprite och margarita mix) heh.
Det blir sextalk hela natten! haha
image47
Baby ska sova hos mig idag<3 men sen åker han för att åka skidor i grönklitt :c</3 Men i guess att jag överlever.

Sedan: helgen. Jag skulle så gärna vilja ut och shoppa, men det ser inte ljust ut. Det ser ut och bli afrika projekt i princip hela helgen. Det är det som e bra med att niklas åker, mer studietid!

Ja, hursom. Ha det! och glöm inte Betty spaghetti idag! ♥

Kommentarer
Postat av: SANDRA

godnatt, sleep well ;)

Postat av: Tuss

hih tack c:

2008-01-17 @ 08:49:20
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback