apartheid, 18årsfest och beach 08

Den anglikanska kyrkan hade en stor roll för Sydafrika under frigörelsen från apartheid,1984. sSpeciellt stor roll hade ärkebiskopen Desmond Tutu.
Desmond tilldelades även Nobels fredspris för sina insatser i kampen mot apartheid.

blabla blabalalba.... eller lite så iaf.

Känner mig GANSKA stressad över afrika projektet. jag har fastnat igen. hittar inget om den anglikanska kyrkans roll under apartheid förutom att dom hade en viktig en. jag vet lixom inte vad som de gjorde som var viktigt.
Hursom så är naturprovet över. Det känns asbra! hoppas allt gick så bra som det kändes!

Från ett ämne till ett annat så var jag på en ganska svag fest i går. lite lite folk. men det var trevilgt ändå, Grattis werro! Åsa var fin och full igår. hon var sådär perfekt full. puss på det!
Sen fick jag träffa christines loverboy! Han verkade jättemysig! 

Ja det var väl det. Sakanar baby jätte mycket<3<3 Han kommer hem imorron! :D

Sen PEPPAR man ju för lagans och beach 08! YES!
Såhär peppar jag!:

Snart är dem mina!♥

Kommentarer
Postat av: Hagganflaggan

toksnygg bikini!!!

Postat av: Åsa

puss på mig :)

2008-01-19 @ 20:15:51
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: Tuss

puss på gullåsa som fick brown sugar!

2008-01-20 @ 16:51:09
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback