Eurovisioncontestest, dö!

Jag vill igentligen skriva ett långt hatiskt inlägg, men jag måste lägga band på mig själv!  Jag får skriva ett halvlångt , halvhatiskt inlägg!

Helt otroligt vilket jävla fiasko ESC blev! (fast har det inte alltid vart så?). Det fanns på riktigt högst tre bidrag som inte var så värdelösa att man vill gråta. Fanns det ens det, det är fan frågan?
Jag vill bara dö, jag har inga ord över hur besviken jag är, jag trodde uppriktigt att vi hade chans på top tre, speciellt när man fick se vilket jävla skit de andra länderna hade att bjuda på ! Just nu hatar jag europa!

Sen denna jävla grannländsröstningen! helt otroligt, vi gav finland 12 POÄNG!! vad i helvette, de var ju helt jävla värdelösa!!!!!! Usch, jag hatar Europa just nu för deras VÄRDELÖSA musiksmak, jag vill bara dö!
Men sen är det är för många öststater med helt enkelt, vi kommer nog aldrig ha chans på vinst igen, de har förmånga som röstar på varann.. 

Vill igentligen vara riktikt kritisk mot vinnar låten, men jag skulle bara låta rasistisk och elak, så jag väljer att inte göra det.

usch, tycker så jävla synd om the ark, ni borde verkligen vunnit! Alla andra bidrag var ju HELT värdelösa på riktigt.

image28


Förutom detta hade vi en mysig kväll, jag helena och mimmi ^^
vi bakade goda kolakakor, gjorde potatisklyftor med bearniese till och åt  glass med varma hallon och godis efteråt! : D

Puss på er ; *


Dagens låt: the worriyng kind - The ark
Dagens i-landsproblem: USCH vad dåligt ESC är!!!! fy!

Kommentarer
Postat av: haggis

dagens ord : nepotism :P

2007-05-13 @ 10:20:09
Postat av: Hillan

Fast vi i Norden röstade också bara på varandra, Sverige fick i princip bara poäng av Island, Norge, Danmark och Finland.....så länge vi kompisröstar så tycker jag inte att vi ska gnälla på att östländerna gör det....

Postat av: Tuss

puss

2007-05-13 @ 10:59:07
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: Tuss

jag har knappast sagt att vi är bättre, vi är precis lika jävla värdelösa som alla de andra!
usch för grannlandsröstning. den sabbar ju allt!

Vi fick faktiskt 2 p av ARMANIEN, haha :P

2007-05-13 @ 11:01:31
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: Lina

Håller med dig, varje år efter man sett Eurovision säger man att man aldrig mer ska se det för det blir bara mer och mer galnare. Snart liknar det ett enda stort zoo.

2007-05-14 @ 20:17:17
URL: http://linasplats.blogg.se
Postat av: tusse

ja verkligen. usch. jag blir bara mer och mer galen för varje år. jag tänkte att det vore värt att se i år eftersom the ark faktiskt var med.
men folk kan ju inte känna igen musik när dom hör den, dom har blivigt för vana vid skit! -.-

2007-05-14 @ 21:28:49
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback