hjälp.

(varning för ett jobbigt "hej det är synd om mig" - inlägg)
vad fort tiden går. Bara fyra veckor kvar av sommarlovet, och dessa få dagar ser inte ljusa ut. framför oss ligger oväder och mörker. Kan man bli mer depprimerad?
Jo det kan man, om två veckor börjar min sommarskola i matte, usch. Jag har 500 tal som jag inte änns tittat på som ska vara klara då, usch jag vill inte mer.

Jag har för mycket fritid, så mycket att jag slösar den med att göra inget. Jag borde ju plugga, men jag vill inte bli mer deppad, tack.
Dagarna bara flyter förbi mig, jag väljer att skylla på vädret. Mamma klagar och säger att jag "spelar data" hela dagen, men ad ska jag göra då? Strossa runt i regnet, ligga i leran, sola i mörkret? nej du!

jaja, nog med klagande. det var ett tag sen jag sist skrev, jag har sedan dess hunnit både åka utomladns och på festival!

Först bar det av till grekland, zakynthos! orkar inte riktigt skriva nått maffigt, men jag åkte med mamma, syster och lillebror. det var väldigt mysigt och just den veckan vi var där var det varmaste som någonsin varit i grekland. En kväll vid sju tiden när vi kollade temp. så låg den på 35 grader! Det var grejjer det! Saknar det...

Sen var det Arvikafestivalen!
" i had the time of my life"  för att citera patrick swayze.
Längtar till baka som aldrig förr.
Man var typ full och lycklig hela dagarna. Jag var omringade av härliga människor och bra musik. kan det bli bättre? NEJ! Jag lärde känna en massa härliga människor från alla håll och kanter i sverige, tom nån britt och nån norsk här och där! Orkar inte skriva upp alla band jag såg, men
Bäst var: Partrick Wolf!
Säst var: The tough alliance - jag gillar dem, men helt ovärt live för dom spelade typ fyra låtar och alihoppa var playback, för de var för fulla/höga för att kunna spela dem!

----


image31


jaja, hursom så var jag lycklig då, riktigt lycklig! därför lägger jag upp en bild så att det syns :D

----

Dagens i-landsproblem: Ja det är bara och välja bland de där uppe!
Dagens låt: Sofia talvik - Ghost
Dagens mood: "you know, there is nothing wrong, im just going trough a hell of a bad week"


----


lite fler bilder om intresset finns: (alla är snodda för jag glömde min kamera)



spana in bdb för mer smaskigt, haha, eller inte. (astaggad@bdb)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Såg du In Flames?! ;D

2007-07-27 @ 22:44:38
Postat av: Tusse

haha, nej faktiskt inte :P krökade gärnet inför TTA som var sämst!

Postat av: olivia

the tough alliance spelar ju alltid playback och alltid jättekorta spelningar, vilket är sämst.

2007-08-05 @ 17:23:26
URL: http://oliviabergvall.blogg.se
Postat av: Amirkatarina

Hi, very nice site! Good luck!

2009-01-29 @ 10:31:10
URL: http://amirkatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback