Gårdagens/Dagens.

Igår var jätte mysigt med pipan och musik<3  mysigaste på ett tag faktiskt, älskar mina globalare<3 ( alla var iof inte med)

jessica sov hos mig eftersom det avr jobbigt för henne att ta sig hem. när vi kom hem till mig så ville vi ära lite mackor, pappa vaknade och ville också ha. vi fastnade och snackade film till klockan halv 3. mys.

när vi vaknar äter vi frulle. sen blire Sagan om ringen, the extended version. mys. sen drar jag med camilla till kista. vi kör lite windowshopping och köper keebab!<3

sen möter vi upp prillis i jakan och vi catschar up lite ( fastän jag träffade prillis igår c;) vi kommer på att vi vill ha tema fest i en lokal, när jag , christine (prillis) och eleni fyller 17, wiiho!
Så om nån vet nån bra lokal i stockholmområdet som inte är så dyrt så säg till!

jaja, hade inte så värst roligare saker att skriva än så. PUSS

Dagens tips:
köp en brownie på seven11 för 16:- och upplev matorgasm!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback