gud vad trött man blir

Varför är dagens "bloggare" så sifferkåta...? Hur viktigt är det igentligen för dem att just jag kikar in på deras "unika" blogg.
All denna smygreklam är så genomskinlig. "Maria" frågar hur jag mår. Men tror hon själv att jag är så pass dum att jag faktiskt tror att hon bryr sig? Och "Fredrik" önskar mig en nice dag? Det var det dummaste, killen, som inte har nån aning om vem jag är, önskar mig en nice dag? För vad? För att jag ska gå in på hans ack så oorginella blogg och upptäcka att den är precis lika lame som alla andras? Så att på så sätt kan hans statistik öka med yttligare en siffra?
Jag blir trött.
Blogghysterin är verkligen på topp... Och nu har alla en!
Men vad drömmer vi alla om? Vill vi bli hörda? Vill vi bli uppskattade? Vill vi bli rika? Vill vi få bekräftelse? Eller vill vi bara få ut några ord ur oss själva som vi inte riktigt vet vad vi ska göra av?
Jag vet inte....

Kommentarer
Postat av: Borres unika glädjeblogg af lycksalighet

Gå in på min blogg och tävla om exklusiva priser som kontorslim, fästingar och polerade tioöringar!!!

OBS SISTA CHANSEN NU

Postat av: Anonym

Bekräftelse, bekräftelse, bekräftelse. Det är precis vad det handlar om

2008-07-31 @ 11:53:32
Postat av: Anonym

Bekräftelse, bekräftelse, bekräftelse. Det är precis vad det handlar om

2008-07-31 @ 11:53:52
Postat av: Tessan

sv: du tycker inte att du gör reklam för din blogg nu? lägg ner själv.

2008-08-11 @ 12:07:47
URL: http://fashionway.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

jag tycker att det finns gränser, men när det gäller designutlottningar, tävlingar och sånt är det bara kul kul kul så :D

2008-08-11 @ 12:09:40
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: ida

vissa vill ha uppmärksamhet

vissa har väl bara för mkt fritid.

2008-08-11 @ 13:35:42
URL: http://iiidalu.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Ja, man undrar ju hur länge blogghysterin ska hålla på.. men jag klagar inte ännu eftersom att jag på så sätt får mycket att göra med min designverksamhet :)

2008-08-11 @ 22:56:49
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: tess

du kan kalla det reklam, jag ville mest bara visa att jag var trött på all "hej kom och se min coola blogg reklam"

jag ska lägga ner mig själv, min blogg är precis lika överflödig och onödig som alla andras. in sinom tid sker allt

2008-08-26 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback