Saturday night

Var i brunna igår igen, nästan samma folk plus fler. Det kändes som om det var mer röj förrigår än igår, fast det kan ju kanske bero på att jag inte alls var full igår, haha.

Jag fick agera galen tant som gick runt och  skällde på folk och plockade upp broken glass. Men det var lungan, tyckte synd om amy som fick lite smått panik ( det var hennes mormors plejs) så jag tog på mig den rollen själv.
 
Men annars vare Nästan som förrigår, hängde mest med Jonas och nicklas.
Ingen vill lyssna på SMK, men det ville vi, så vi sket i de andra och dansa stampa med leroy, typ. haha

Fast idag va Haggan och jocke med också, jag tog med mig karolin och Sara också : D . aja, allt som allt så var det en helt okok kväll. Haha, skriver ltie konstigt, men pallate, e astrött -.-

puss 

Kommentarer
Postat av: haggis

jag ville lyssna på smk!!!!

2007-04-22 @ 14:28:36
Postat av: majmi

wohooo! : D (men de va ju typ bara du, jag , karolin och jonasnicklasjocke. hahah)

Postat av: majmi

jag hade velat lyssna på SMK :D
jag vill festa med jonasjocke&nicklas jööö :(

2007-04-22 @ 19:14:01
Postat av: Tuss

det var ju SYND! : D

2007-04-24 @ 14:14:24
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback