The Things We Did and Didn't Do

Jag känner mig förvirrad. Jag känner inte igen mig själv längre (har jag någonsin kännt mig själv?) Jag är blott en skugga av vad jag en gång var. Fast igentligen är jag mer människa nu än vad jag någonsin varit. (har jag någonsin vart tillräckligt mänsklig?)

Jag är en sån som inte lyssnar till sina egna råd. En sån som inte lyssnar till råd överhuvudtaget kanske.
Jag är en sån som vill mycket, men aldrig får något gjort.
Jag är en sån som är för lat för att ens ta tag i sig själv.
Jag är en sån som nog aldrig kommer bli något speciellt.

Det går dock att nämnas att jag städade nästintill hela mitt rum idag, plötsligt händer det....


Jag ser men jag blundar.
Jag hör men jag lyssnar inte.
Jag vet men jag låtsas.

Kommentarer
Postat av: wikan

du är så himla fin och bra och det finns inga ord <3333 jag älskar dig bbbabi

2008-09-15 @ 22:49:31
Postat av: tilde

kan ju bara hålla med föregående talare



älskar dig

Postat av: Haggis

me three

2008-09-16 @ 19:31:44
URL: http://iminrumpa.blogg.se/
Postat av: tes

<3

2008-09-21 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback