Vaniljbullar, passions te och coldplay.



Idag var en sån där ganska fin dag. Jag har gått runt hela dagen med doften av mimmi runt halsen. Jag har också spenderat tid tillsammans med fina folket och en vattenkokare i globalkorridoren(observera även att det åts bullar till tet). Blickar och pekningar utgavs, men det gjorde igentligen inget. Vi var nog upptagna med doften av vaniljbullar och passions te. Jag har också lyssnat på för mycket Coldplay för mitt eget bästa (nog för mycket inte bara idag utan flera veckor nu). Men det var ju tvunget eftersom man missat konseren igår.



I want to live life, and always be true
And I want to live life, and be good to you
I want to fly, and never come down
And live my life, and have friends around

Kommentarer
Postat av: tilde

saknade dig idag

2008-09-18 @ 23:44:33
Postat av: tess

saknar dig varje dag som vi inte ses<3

2008-09-19 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback