men.

Den här veckan måste ju vara en av de sämsta på länge. Det går inte bra på något plan alls.
Tacka vet ja för mina globalare, skulle inte klarrat utan er<3 Och baby såklart, du är bäst<3 och sist men inte minst, mamma, du är fan för snäll mot mig, jag förtjanar inte dig alls! <3
 

Ja idag fick jag veta att jobbet kommer sätta mig på provision, det känns ju värt, kommer förlora mist 1000 spänn på det, det var ju värt!  Nej fyfan vad jag gnäller, sprider otroligt mycket negativ energi på det här sättet. Men det är fan oundvikligt.

Det är en sån vecka helt enkelt, tur att den snart är slut.

Kommentarer
Postat av: wikan

den fick ju ett passande avslut iaf.
tur att du e fin iaf!

2008-05-18 @ 18:04:23
Postat av: terrrrrre

DU E FIN :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback