catch a falling star

Jag såg mig själv dö idag när jag var påväg hem, det kändes så verkligt, fastän det bara var i mitt huvud.Jag blev aldeles våt i ögonen och började gråta. Det var så konstigt för jag har aldrig varit rädd för att dö. Självklart vill jag ju inte dö, men jag skulle heller inte ha något emot det, förhoppingsvis är även döden yttligare en resa.
Men just i den sekunden så kände jag mig så överväldigad. Jag fick en flash back, eller egentligen var det en flashback fast sånt jag ännu inte gjort. Jag såg allt jag skulle missa, allt jag aldrig skulle få göra.
Det som fick mig att gråta var nog tanken av hur många som faktiskt har missat det, och hur många som kommer att missa det. Den ångesten var enorm. Jag kunde vara en av dem, vemsomhelst av oss kan va en av dem..

Kommentarer
Postat av: prillistin

nu vill jag bara krama dig :( det låter inte roligt alls.. jag var med om det en gång, men då var jag väldigt liten och påväg med en massa flyttlådor till stockholm

2008-05-21 @ 21:07:06
Postat av: Tuss

jag vill alltid krama diggg, puss älskling.
det var bland det konstigaste som hänt mig iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback