baiz

Fan borde plugga som ett as med Bostadssegregationen, men det tog slut. Jag har ju visserligen skrivit typ tre sidor, men allt ärju bara fel och jag har inte tagit med rätt saker och panikpanikpanik. Nej det blit till att sitta kvar i skolan tills städarna slänger ut en .. ..

Men en god nyhet är:
Min första lön kommer snart, den 23 maj närmare bestämt. Jag hade föörväntat mig 1600:-, Men sen fick jag ett brev hem, en lönespecification, min alla första sådan, vilket sa att jag skulle få 2400:-
BLEV HELT PAFF OCH LYCKLIGGGG!

Men utöver det så är allt baiz, iaf skolan ..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.22
Haha jag är så dålig, men jag har gjort mycket annat än att plugga idag.
Jag har jämnat ut håret eftersom sist ggn jag klippte mig så var högersida 
av håret ca ½ dm länge. Vilket jag stått ut med i två veckor nu, men eftersom
jag behövde en dålig ursäkt för att inte plugga så gav jag mig själv en
PERFEKT en! Sen så är ju DH så mycket roligare än att leta efter Socioekonomisk
segregation i stockholm!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback