oh! you pretty things

Har laddat riktigt ordentligt med Bowie och Doors de senaste två dygnen. Det var ganska länge sen som jag lyssnade på båda banden. Speciellt så här mycket. Det är så lätt att musik faller in i glömskan, även den allra bästa musiken kan trilla dit. Man lär känna ny musik hela tiden och pressar den vecka efter vecka. Också vips så försvinner det gamla för en stund.
Men nu i midsommar spelades mycket doors och bowie, och alla känslor väcktes upp på nytt.
Det var precis vad jag saknat, det var precis vad mina öron saknade. Och det behövdes bara en fin helg i norrtälje för att påminna mig om det.

Kommentarer
Postat av: Lauritsemma

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback