I'm going nowhere fast,

Här sitter man, borde göra något helt annat, men här sitter jag. Jag kom på precis just nu hur besviken jag är på mig själv. Jag lyckas aldrig. Jag känner aldrig att jag gör tillräckligt bra ifrån mig, framförallt i skolan.
Jag är lixom aldrig bättre än G. gud vad jag hatar när det bara står G på pappret, inget annat, bara en stort fett G. usch...
Jag vet heller inte vad jag gör för fel, alla är så himla duktiga, och inte jag. Vad har jag missat?
Visst, visst.. ett G är inget misslyckande, men samtidigt så känns det som ett misslyckande eftersom jag aldrig tar mig själv uppåt, jag kommer inte längre än så.

Åh jag orkar inte denna otillräcklighet. Åh jag orkar inte med projektarbeten, för där räcker jag inte heller till. Åh jag orkar inte vara gnälliga jag.

åh, jag ska va tyst nu, självömkan blev för mycket

Kommentarer
Postat av: tilde

jag tycker att du är alldelens tillräcklig

Postat av: Jerre

betyg är bara betyg. dom räknas bara nu. ingen bryr sig om det i slutändan. det spelar bara roll på pappret, det är i verkligheten som man visar vad man är och går för :) <3

2008-06-10 @ 18:46:45
Postat av: Augustalma

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-12-02 @ 16:51:40
URL: http://augustalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback