"i like you to much for my own good"

mja om man skulle ta och börja skriva igen, fastän man inte har något och skriva :D
Ett nytt år har anlänt, allt känns difust. nyårslöften hit och dit. Jag tror inte nyårslöftern är bra för oss. De leder oftast till besvikelse. Personligen har jag nog inte lyckats med ett enda, Så därför slutade jag.

Vill man något tillräckligt så gör man det ju. Eller mja, kanske ibland.
Men något jag lovat är att skaffa jobb, det har jag lovat mig själv, inte nyårsguden. Även om jag aldrig får arslet ur vagnen. Ibland önskar jag att jag hade någon som sparkade mig i arslet, men oftast ogillar jag sådanna, tror det är min lathet som lyser igenom.

Sen så har jag ingen självdiciplin, Jag vill plugga, eller jag intalar mig själv det iallfall,  Men jag kan inte lura mig själv. Jag saknar intresset och drivkraftenm vart kan man hitta sådant?


Alla dessa i-landsproblem! NÄR TAR DEM SLUT!?"!

 //Sincerly yours, Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback