sourz, sommar och jobb

Jaha, jag och syster skulle slänga ihop en fest hos henne och vi var sjukt peppade. och vi var nog inte dom ända som var peppade, men så sket sig allt och det fanns ingen lösning, det fick helt enkelt inställas. Man vart helt sänkt. Detta låter löjligt men jag tror att både hon och jag behövde detta, för att citera syster " vi behövde komma in i dimman". Det stämmer, jag behövde vänner, musik, sourz och dimman. men nej. icke.
Det slutade med drastiska inköp:
*2 påsar chips
*2 dippar
*3 choklad kakor
*3 liter läsk
*1 påse kina puffar

Det var värt!

Vi kom fram till att vi saknade sommaren, då behäver man ingen igentlig stans att vara. På sommaren är hela världen ens "nån stans att vara". Sommaren är så fantastisk på många vis. Skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag uppskattar sommaren och om hur underbar den är.
Så mycket att se fram mot. exempel: LAGANAS, feestival, picknickar, sena varma sommar kvällar och oändligt med fest osv...  det roliga tar aldrig slut,

MEN! jag måste skaffa ett jobb. som sagt.
jag har faktiskt tom lämnat ut CVn. vi får se om det nappar!

jaja ska kila, dags för hemskrivning om islam, PUSS 


Kommentarer
Postat av: tiin

åh, men det låter ju inte som en helt fel lördagskväll trots allt, hihi!

men indeed! ge oss sommar och sol och inga problem att bli fulla och glada när vi vill!

2008-02-10 @ 15:14:32
Postat av: tiin

och när det gäller jobben! ge inte upp!!!

2008-02-10 @ 15:15:05
Postat av: Tildiz

åh sommaren, alltså har nog aldrig längtar såhär mycket till den!
Kan den bara komma nu?

Postat av: Tuss

ja jag väntar men öppna armar!

2008-02-15 @ 19:12:00
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: Mattiasgry

Great idea make it site. Thank you.

2009-02-13 @ 13:18:32
URL: http://mattiasgry.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback