- STAMPA PÅ DEM ANNIKA!



Åh
jag förstår inte hur han gör det, den där Roy. Men han lyckas verkligen nå mig. Jag förstår inte hur en film om två betuttade 13 åringar och deras ynkliga ursäkter till familj kan beröra mig så. Åh är allt jag har att säga.
Åh jag vill vara tretton igen, (eller nej det vill jag ju inte, eller iallafall inte den som jag var när jag var tretton, jag vill nog mer vara annika antar jag). Åh, ja det är nog vad jag har att säga.
Jag gråter som ett litet flickebarn var och varannan scen och får fram "åh". För allt är så himla vacker och perfekt.
varför är filmen så himla åh?


åh...

Kommentarer
Postat av: tilde

inte fan ser dom ut som 13 iaf!

2008-08-06 @ 12:01:16
Postat av: wikan

vad är det för film? :o

2008-08-07 @ 16:57:36
Postat av: tusse

jag förstår precis haggan

men lilla wikan då! en kärlekshistria är vad det är!

Postat av: Linnea

hååhåååhåhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ÅH

den är så jävla bra.

2008-08-09 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback