låt-

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Like eating glass

2. Kommer du komma långt i livet?
Atombomb

3. Hur ser dina vänner dig?
they are boulding walls around us

4. Kommer du att gifta dig?
Tell noone about tonight

5. Vad är ditt livs themesong?
Övningsköra : D

6. Hur är skolan för dig?
Waste of paint

7. Hur kan du komma framåt i livet?
Fix you

8. Hur kommer morgondagen att vara?
Rock and roll suicide

9. Vad är det bästa med dina vänner?
Allt som är ditt

10. Vilken sång beskriver dig bäst?
Ramlar

11. Hur är det med ditt liv?
Upsnärjd i det blå

12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Sleeping in

13. Hur ser världen på dig?
The libertine

14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Into dust

15. Vad tycker dina vänner om dig?
Förlorare

16. Har du en djup och mörk hemlighet?
if i dont write this song, someone will die

17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Åtminstonde musik

18. Hur kan jag göra mig själv glad?
Jag slog ihjäl min älsklings nya älsklings

19. Kommer du någonsin få barn?
posetive tension

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Det kommer bara leda till något ont

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Ship in a bottle

22. Vad är några tips till mig?
komigen kommisarien!

23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Transatlanticim

24. Vilken låt ät din danssång?
lovers are lonley


Kommentarer
Postat av: haggis

hähähä, jag tänker härma dej :P

Postat av: Tuss

gört : D

2007-05-08 @ 16:30:02
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: Conradmarit

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 10:15:49
URL: http://conradmarit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback