Midsommarmys

min midsommar blev lyckad trots allt :)

först drog jag och haggan och grillade hemma hos niklas.

Niklas och jonatan hade maten klar när vi kom, det var gott. Det blev fläskfilé med hasselbakspotatis, sallad och breezers (som far min kirrat ;> ) JÄTTEMYS.

Sen kommer tilde amanda och linnea och gör oss sällis. Vi spelar hold em' . Jag och linnea får vara i samma lag eftersom hon aldrig spelat förut. OCH GISSA VILKA SOM VANN? HEHEHEHEHE in all of your faces!

Sen drar vi fram vattenpipan, men den ville inte alls så vi blev utan. då vart vi ledsna .. : /

anywho så hörde vi om en fest i närheten och drog dit, när vi kommer fram möts vi av en massa fulla människor i 19-25 års åldern, så vi passade på ;>

"TA, TA, SKÄMMS INTE :D"

lite tattande här och lite toothpaste där, ; ) - haha förlåt!

Hursomhelst så vart det en lyckad kväll! tack  alla "medverkande"<3
Jag fick prata med några fulla globalare också, miss you all<3



cya♥


Kommentarer
Postat av: haggis

bästa midsommar evah:D

Postat av: haggis

men böög, kommer du hem snart?

2007-07-02 @ 13:53:11
URL: http://www.iminrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback