godnatt

tänkte sova nu snart, men tänkte hinna med ett litt inlägg sådär innan.

skolan börjar på fredag, dvs om 4 dygn, det känns overkligt. Hur kunde allt gå SÅ fort, hur kunde det bara blåsa förbi så?
Jag skyller somsagt på vädret, men trotts detta väder, hade man kunnat få tummen ur arslet ändå?
Man tittar ut genom fönstret och möts av en mörk vy av gråa moln och regn. man blir ju inte direkt taggad på en visit på stranden eller en shopping tur på stan, eller en picknick i en park. man vill bara sätta sig framför datan eller teven och äta. vilket är precis vad jag gjort.. ångrar mig nu, men faktiskt, hade jag kunnat göra nått annat?
självklart har man vart med en massa med vänner och ätit mat och kollat på film och bara umgåtts. Men man har lixom umgåtts på ett "höstigt vis! ". man har inte solat och badat varje dag, man har inte cycklat och vart allmänt barn, man har inte gjort alla dessa sommriga saker som man brukar... även om ledigheten varit skön så känner jag mig VERKLIGEN inte nöjd, känns inte som om det är ett sommarlov som jag haft. kanske ett långt påsklov?
nej, det känns INTE okej.

visst, visst. helt värdo har det ju inte vart. det har vart festival, utomlands, fester och en massa mys. men fan, jag har frysit typ hela tiden förrutom när jag var utomlands. DET ÄR INTE OKEJ!

jaja, tough shit. sånnt är livet osv.

klockan ä 1:11 nu, ville bara notera det..

imorgon blire att åka hem till mor och på tisdag ska jag träffa niklas<3 sen är snart domedagen kommen (men innan dess ska jag nog hinna fixa håret igen, hehe puss)

Veckans låt: New slang - shins
Veckans önskan: Jag vill gå på "typ en festival" i nyköping nästa vecka (bla billie the vision and the dancers,  the animalfive och laakso kommer!) det är helt gratis förutom resan dit
Veckans i-landsproblem: Somamrlovet är över och jag kommer varken ha råd eller tid för "typ en festival", men jag ska verkligen försöka finna en lösning!
Veckans framtids vision: Jag SKA hitta ett jobb! jag bara måste! Jag ska dra till coop forum där jag praoade förut och se om det går. jag klara inte en sekund till av fattigdom : c



PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: haggis

men det löööser sej

Postat av: ett ess i fickan

det gör det alltid.

2007-08-20 @ 18:41:10
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: typ en festival

Vi vill att du kommer hit! WE LÖV JU

2007-08-23 @ 10:10:53
Postat av: Tusse

tänk för att jag gjorde det :D wiho!
hur hittade ni mej, :P hehe

2007-08-27 @ 19:57:21
URL: http://nestea.blogg.se
Postat av: Tommonika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-06 @ 11:01:03
URL: http://tommonika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback