wallah!


jag har;
(x) snott den här listan
(x) tittat rakt in i ögonen på den jag älskar
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) kysst någon av samma kön
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
( ) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i ett knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på blinddate
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internet kompisar
( ) varit i Tokyo
( ) varit i London
(x) flygit
( ) spytt i en bar
(x) sett en del av mig själv brinna (eh, pyroman, såklart jag har)
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(?) varit kär i någon som är kär i en helt annan
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel ( eh ..gillar fiskar havet?)
(x) varit ensam
(x) somnat på skolan/jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på solnedgången
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit rånad ( eller bestulen iaf )
(x) blivit missförstådd
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott (haha, tilde)
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gråtit mig själv till söms
(x) lekt tjuv och polis
(x) sjungt kareoke
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (emo, cutcutcut, haha ne, typ klippt mitt hår själv?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback